[Updated as of Friday 11/6/09]

 

Get ready folks…this is your FIRST look at Degrassi Season 9!  This blog post is where I’ll keep a list of all the Season 9 promo vids from The-N.  Thanks to ACESonline for recording and uploading the promos.

 

 
***NEW S9 Promos***

907 (Beat It) Sneak Peak

907 (Beat It) Promo

 

 

 

 

Older S9 Promos

906 (Wanna Be Startin Something) Sneak Peek

906 (Wanna Be Startin Something) Promo

905 (You Be Illin’) Sneak Peek

905 (You Be Illin’) Promo

904 (Close To Me) Promo

903 (Shoot To Thrill) Promo

903 (Shoot To Thrill) Extended SNEAK PEEK

 

Degrassi On Set Promo: What’s Going Down

Degrassi On Set Promo: What Makes It Real?

Degrassi On Set: Who’s Most Like Their Character on the Show?

Degrassi On Set: Who’s The New Guy?

 

S9 SNEAK PEEK: Secret Photos

S9 SNEAK PEEK: Vibes

S9 SNEAK PEEK: Boyfriend Stealer

S9 SNEAK PEEK: Band Interrupted

 

Season 9 Promo 1

Season 9 Promo 2

Season 9 Promo 3

CTV Season 9 Promo (courtesy of Degrassi-Fans.com)

 “Get Ready for Degrassi” Marathon Promo

Degrassi is Back: Hookups!

Degrassi is Back Oct. 9th

 

Clare/KC

Declan/Fiona

Sav/Peter

Degrassi Gets Real: Alli

Degrassi Gets Real: Clare

Degrassi Gets Real: Dave

Degrassi Gets Real: Declan

Degrassi Gets Real: Holly J

Degrassi Get Real: Jane

Degrassi Gets Real: KC

Degrassi Gets Real: Peter

Degrassi Gets Real: Riley

 

The pics below are from The-N’s Season 9 promos…a couple of action shots as well as a few of the new Degrassi characters in action. 
ds9ppic2landonliboiron

Landon Liboiron will play Declan Coyne, the son of a politician.

 

ds9ppic1jamilfrench

Jamil French will play Dave, the cousin of Chantay (Jajube Mandiela).

 

ds9ppic3jessicatyler

Jessica Tyler will play Jenna.

 

ds9ppic4samearle

KC (Sam Earle) after trashing the locker room.

 

ds9ppic5jamiejohnston

Peter (Jamie Johnston) apparently having a breakdown.

Posted by Kary

73 Comments

  1. the caps are great! thanks for posting these!! cannot wait for season 9.

    Like

    Reply

  2. so i know these “un-live” videos used to leak from the click..but how did you go about getting to see it..can i get a link too? :)

    Like

    Reply

    1. yeah same here! where do u get these links? :D

      Like

      Reply

  3. thanks for the youtube links to the S9 promos. im liking the new slogan “its about to get real…” waahh why do they have to change it to TeeNick. R.I.P. The-N :(

    Like

    Reply

  4. OMG! I can’t wait!!!!!!!!!! God! poor Clare! KC better not be that big of an Ass! I love Clare and KC! Together and seprately. God! I want it to be Fall!!!!!!!

    Like

    Reply

  5. goooddd cannnnooot waiit till season nine. I hate the fact that holly J and spinner r together what happened to Jane?!? O god I do NOT want a breakup for them! I reallly wanna know what happened to peter there ugh!!! Toooo excited. Btw too happy about degrassi goes Hollywood. It was awesome! Loooooov manny and jay…janny ;D

    Like

    Reply

  6. The TeenNick ad with Holly J and Spinner is cuckoo bananas (to borrow a term). I’m wondering how THAT ends up going down!

    Other than that the promos are not so interesting yet, although I want to know what that scene of Peter freaking out is.

    Also, is it just me or does it look like you’re getting comment spammed?

    Like

    Reply

    1. Yeah, some jerk went on a spam frenzy. :-/

      Spolly J is going to be interesting if it happens, but I’m torn because I really like Jane. I can’t wait until they start rolling out promos that *really* go there!

      Like

      Reply

  7. okay what ive figured out is that… mia leaves after the second episode(which may cause peters breakdown),kc becomes a bigger charictor(which is good cause hes soo hott:)) but yes kc has a breakdown and trashes the locker room. ive also figured out that the theme song will be male vocals this year. unfortunalty as of now degrassi is dated to finally end its 11th season:(.also there will be scenes taking place at the degrassi pool and the fair is back(the last we saw from it was s5 when manny and craig went together).anya’s role is bigger(ew). from what i saw from the promos i think that…. declan and clare know each other(they both go to private school and he says he loves girls with boyfirneds), i think alli will streak?(she says shell wear what she wants or nothing at all),kc’s past will be revealed(exciting:)!),jane loses spinner(in the group promoshe says she could lose her love),holly j and spinner get together(the promo featuring nick cannon),either jenna or fiona will try to steal kc form clare(clare says shes”not jelouse”),holly j wanto get back at someone(anya? because she abandoned her.alli?she started that group on the internet.jane?shes with the guy she lvoes). and just a guess…dave (the new charictor who is chantey’s cousin)will be the annoying boy,the way jt was portrayed in his early days at degrassi(seasons 1 and 2) i dont know he just reminds me of the 12 year old jt. okay well if you read all this you should be as excited as i am! k thanks bye:)

    Like

    Reply

  8. omg great picz i cant wait 4 season 9 i tell all my friends o.m.g season 9 is comeinq is jenna goinq 2 go out with KC wat goinq 2 happen with alli and jhonny i have a lot of question rite no but im in a hurry so …… i cant wait 4 season 9 and if season 9 is good o.m.g amagine season 10 wow lmao well i have 2 gooo im goinq 2 that mall guys byyeeeee xoxoxoxoxoxoxoxoxox

    Like

    Reply

  9. Dave looks cute me gottah new crush bye bye spinner hello dave! :D

    Like

    Reply

  10. Hey I have a HQ version of the Jane promo! Here’s a megaupload link for it – http://www.megaupload.com/?d=4WKHTIV5

    Like

    Reply

    1. Thanks x10000000!!! :-)

      Like

      Reply

  11. hey i can’t wait until DEGRASSI SEASON 9 and the NEW CHARTERS JESSICA DAVE and DECLAN(i think that his name i for get how to spell it)

    please View my youtube page i am going to put up Videos about Degrassi and the Season 9 just tell me wat u want me to put on it

    http://www.youtube/TheTatimore

    and add me on youtube and please Subscrib to meeee PLEASE>>>>

    Like

    Reply

  12. What o you mean,
    S9 Alli vs. Holly J (coming soon) ??
    How do you know there will be a promo of Alli vs. Holly J?

    Like

    Reply

    1. Sorry, I meant to say ‘do’.

      Like

      Reply

    2. People watching The-N have seen the promo, but no one has uploaded it online yet…whenever ACESonline or whoever uploads it, I’ll post the link

      Like

      Reply

      1. Oh, I haven’t seen it yet either! I’ll have to keep watching The-N.
        Thank-you!

        Like

  13. Hey fellow degraasi fans. I was just wondering, remember the degrassi promo about a year ago when apparently someone on the football team caled peter gay to hide their being gay(probably Riley) and he was going to tell all the football players and cheerleaders at lunch? Whatever happened to that? Did they like cut it out of the show and use a different plot or what?

    Like

    Reply

    1. Oh yeah! I remember that.
      I wonder why it never showed up.

      Like

      Reply

  14. I’m uploading Declan/Fiona right now on youtube. I’ll give you the link when it’s done. The quality isn’t the best though.

    Like

    Reply

    1. AWESOME…any promo is better than nothing!! :-)

      Like

      Reply

    2. Here it is. I didn’t know it would upload so fast.

      Like

      Reply

  15. thankss for the declan/fiona and peter/sav promo! really appreciate it;) it was awesome!

    Like

    Reply

  16. thank you SO much for the declan/fiona and peter/sav promo! it’s good to see that somebody tries to get promos that are so hard to fine for the eager fans;)

    Like

    Reply

  17. thaaaaaaanks for the amazing promos!

    Like

    Reply

  18. loved the promos..this site is so reliable for degrassi info!

    Like

    Reply

  19. thanks for hardcore promos!

    Like

    Reply

  20. sickk promos;)

    hearts;

    Like

    Reply

  21. You’re all welcome!! Just added the Clare/KC promo…KC’s look at the end is priceless :-p

    Like

    Reply

  22. I found the Alli vs Holly J video on youtube! Thank idolfreak92 because he/she uploaded it, not me. this is the link

    Like

    Reply

  23. ahhhhhhh!! whyy cant there be more sav promos??withh him alone!?!?! him andd anyaa need to breakk upp!her character is stupidd!!

    Like

    Reply

  24. i love peter and mia! i dont want mia to leave:(
    aaand thanks for the promos!

    Like

    Reply

  25. i looove mia!!!!!!!!!she’s the only pretty girl on degrassi!

    Like

    Reply

  26. mia and jane my two fave gals!:)

    Like

    Reply

    1. all these people love mia? i think she is the most butchest excuse for a mother, it was cool when she actually spent time with her daughter but bella totally disapeared this season. oh and btw whats she gonna do with it when she goes to paris, dump her in a trash can?

      Like

      Reply

  27. I just uploaded what i guess you could call the Season 9 promo 3
    Here’s the link

    Like

    Reply

    1. thank you thank you for that promo! it makes more sense now why spinner and jane break up. aww but poor jane! declan’s is just gonna play with her emotions :( alli looked like she was getting ready to go streaking or something. crazyy!!! dave looks like a little punk, i hope bruce beats his ass haha! there was a quick glimpse of manny, so i’m interested in seeing what that’s about. and since when does jane sing?? haha

      Like

      Reply

  28. Our playlist has all the promos, HQ (minus the recent one, it’ll be replaced whenever we get it):

    http://www.youtube.com/view_play_list?p=E19EA6412B3B921A

    The Sav/Peter one is available in HQ there as well.

    Like

    Reply

  29. i thought the declan prom was the best…it was pretty sick and i thought it was kinda funny in a way…but i think he’s really cute <3. can't wait for the new season!!

    Like

    Reply

  30. […] has been NOTHING out there in Degrassi land about Season 9 except for TeenNick’s promos (which you can view here).  Well the good news is we’re halfway through September so the updates should start flowing […]

    Like

    Reply

  31. There’s a new promo for Degrassi On Set. Not sure how to embed videos on here but here’s the link to the video : http://www.youtube.com/watch?v=T3XFJ5Ptit0

    Like

    Reply

  32. Manny will definately be in season 9. She’s seen laughing and having a good time in the back to school promo when Jane is singing on stage.

    Like

    Reply

  33. can they kill of anya her character is pointless. . .

    Like

    Reply

  34. mia’s gorgeous! she does so well on the TVD!

    Like

    Reply

  35. LOVE PETERR AND MIA! MIA’S BEATIFULL<3
    DO NOTTT LIKE JANE! OR THAT NEW DUUDE!

    Like

    Reply

  36. I LOVE YOU NINA DOBREVVVV!I WONDER WHAT HAPPENS TO MIA’S CHARACTER??

    Like

    Reply

  37. likin’ the promos!
    nina dobrev’s hot;)

    Like

    Reply

  38. OMGGG I JUST WHAT THE VAMMP DIARIES!! NINA IS SOOOO AMAZING!SHE’S THE ONLY REASON IM INTO DEGRASSI NOWWW.

    Like

    Reply

  39. ninnnna looks hottttt! that new guy is weiirrd..thanks for promos

    Like

    Reply

  40. i hate anya too..she whines alot..but i like manny and mia..more mia cause she acts soo well and she’s really prettyy:)anyone watch the vampire diaries!??

    Like

    Reply

  41. thanks for the promos kary! you are amazing:)

    Like

    Reply

  42. i love nina dobrev tooo!:)
    i love her on the vampire diaires and i heard she was on degrassi too so im watching it.

    Like

    Reply

  43. woww!so mama mia’s gotta little taste of fame huhh?? mia’s a whoree!!!

    Like

    Reply

  44. Nina Dobrev’s soo sexy:p

    Like

    Reply

  45. Damonnn & Elana!!!! foreverrrr!

    Like

    Reply

  46. Heeey Lovelys!

    Like

    Reply

  47. Hey Sweethearts,

    I see that there are numerous Nina Dobrev Fans out here, soo i shall give you the link to nina’s real twitter account that she made a few days ago. http://twitter.com/Real_NinaDobrev
    follow her, that’d be lovely

    Like

    Reply

  48. I heard that in one episode Riley hooks up with Fiona and rapes Declan. Is that true? I mean is understandable that he would go after Fiona to prove that he is not gay but since Fiona is Declan’s sister he finds himself closer to hottie Declan and I dont think he is gonna resist the temptation and make a move on him as well and maybe the rape happens.
    I dont know if any of this is true but it does sound like a darn good plot if you ask me.

    Like

    Reply

    1. omg riley better keep his hand off declan lmao im just a little obsessed

      Like

      Reply

  49. omg omg omg i kant wait til friday declan looks sssssssssooooooo hot hes already my backdrop foshiz lol havnt sed that in a while hahaha ive seen every episode of degrassi im obssesed i am in love with landon im of course having a promere party duh lol omg omg omg its monday and i have 4 more days til declan is an official member hehe

    Like

    Reply

  50. Nina looks beautiful:)

    Like

    Reply

  51. cant wait for new season to start. first i want to say is declan reminds me of sebastian in cruel intentions.played by ryan phillipe. but he flirts with the girls and everything.and plays with their emotions.

    Like

    Reply

  52. awwhhh mannn! no more mia on degrassi:( im gonna boycott!!! even though i lovee her on the vampire diaries:)

    Like

    Reply

  53. OMG i just saw the new season and holy SHIT landon is the hottest guy ive EVER seen!!! <3 ((even if he plays as an asshole))

    Like

    Reply

  54. i love the new season! i already watched the first episode last week and its was just wow. i cant wait til next weeks. im sorry but im one of the few that actually likes johnny and alli together, even though i kinda sorta dont like alli, but johnny? i like the attitude haha.
    its amazing !

    does anyone know the name of the song thats played in “Degrassi Season 9: Get to know Spinner?” on the teennick website?
    it has a good tune to it!

    Like

    Reply

  55. Declan is the cutiest guy on degrassi!!!!!!!!!!!!.Me and my friend asha watch degrassi every nite and he is always cute.He might seem mean but he always makes people want to kiss him.He should go out with mia she is way prettyer[ha ha]than jane.Jane and spinner are a perfect couple,there both weird.at my school all we talk about is degrassi and DECLAN.I LOVE HIM!!!!!!!!!I LOVE DECLAN!!!!!!BYE.

    Like

    Reply

    1. declan is so hot

      Like

      Reply

  56. I know landon phone number.i known him since I was 6.I dont lie.So if you want to know his phone number send a post for it.BYE!!!!!!!! TTYL

    Like

    Reply

    1. hi kennedy
      can u tell me his phone number think he is awesome

      Like

      Reply

      1. hey can u please reply thx

        Like

  57. I LUV DECLAN AND NOW I HATE JANE CAUSE SHE CHEATED ON SPINNER AND TOOK MY MAN

    Like

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s