Army Of Me airs on Tuesday, April 1st at 9pm EST on TeenNick and MTV.

TeenNick’s Promo: http://www.teennick.com/videos/clip/degrassi-1327-episodic.html

MTV’s Promo

MTV’s Sneak Peek

PROMO PICS

Advertisements

Posted by Kary

11 Comments

  1. i hope they talk about miles and maya and there break up this episode kinda looks stupid

    Like

    Reply

  2. Was that a bomb or a gunshot that went off in the sneak peek from MTV? It was hard to tell…

    Like

    Reply

    1. Pretty sure it was something like a bomb. There was smoke coming out of a trash can.

      Like

      Reply

  3. It will backfire because Clare will get JEALOUS and Drew has feelings for Clare!!!!! CLEW all the way baby!

    Like

    Reply

    1. yeah CLEW!!!!!!
      ever since he cheated on clare i HATE eli!!

      Like

      Reply

      1. Drew cheated on every girl he dated. Just sayin’. Clare is an idiot for turning to him of all people.

        I detest EClare BTW, just stating the facts.

        Like

      2. Yeah i agree i don’t like Eli anymore plus Drew cheats Clare better than Eli and she is always happy around Drew instead of Eli!!!

        Like

      3. @dollface100 LOL, I bet that Drew will cheat Clare better than Eli did, since Drew has cheated on three girls already. Seriously WHY IS NOBODY MENTIONING THIS?

        Clare needs to be single.

        Like

  4. No!! Eclare forever!!!

    Like

    Reply

  5. Hmm. Looks like there might be a “Racist Cop” plot. (Cops pull over Dallas and Conner because they’re black). That could be interesting.

    Like

    Reply

  6. – Ali and Dallas are way overdue, and were overdue even before Leo happened
    – Dollface100, I agree! CLEW :)
    – I wonder what happened at the mall…

    Like

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s